سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع سمعک رکستون چیست ؟

انواع سمعک رکستون چیست ؟?

 

در مورد محصولات سمعک رکستون باید گفت که انواع سمعک رکستون برای کمک به شنوایی بهتر در هر محیطی ارائه می شوند. استفاده از جدید ترین فناوری تولید سمعک در ساخت انواع سمعک رکستون باعث شده است که افراد نزدیک ترین شنوایی به حالت طبیعی را تجربه کنند. علاوه بر این نرم افزار ها و لوازم جانبی برای ارتقای کیفیت و کارایی سمعک ها نیز از سوی شرکت رکستون ارائه می شود.

خرید سمعک با کمک متخصصان شنوایی

کارکنان فروشگاه های سمعک معمولاً متخصصان شنوایی هستند که امکان ارزیابی شنوایی افراد را نیز دارند. متخصصان شنوایی در خرید سمعکبهترین مشاوره ها را ارائه می دهند و به افراد کمک می کنند تا از بین مدل ها و برند های متنوع سمعک ایده آل را برای خود انتخاب کنند.

فناوری استفاده شده در ساخت سمعک های جدید

امروزه اکثر شرکت های سازنده سمعک مانند رکستون از فناوری جدیدی برای ساخت سمعک استفاده می کنند که قابلیت اتصال بی سیم سمعک به دستگاه های پخش کننده ی صدا از قبیل MP3 Player و تلفن همراه را ممکن می سازد. فناوری telecoil امروزه در ساخت اکثر سمعک های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد و با خرید نرم افزار ها و لوازم جانبی سمعک می توان کیفیت کار کرد سمعک را تا حد زیادی ارتقا داد.

فناوری حسگر حرکت

سمعک های دیجیتال در حال سکون عملکرد بهتری دارند نسبت به زمانی که فرد در حال حرکت باشد. برخی از مدل های سمعک امروزه این مشکل را مرتفع کرده اند و دارای حسگر حرکت هستند. با استفاده از این فناوری جدید افراد حین پیاده روی و ورزش هم می تواند صدای با کیفیتی را بشنوند و شنوایی ایمن داشته باشند.

رفع صدای زنگ گوش

بسیاری از افراد در گوش خود صدای زنگ می شنوند و یا دچار وز وز گوش هستند. این مسأله ممکن است به علت آسیب وارد شده به سلول های عصبی یا حلزونی گوش ایجاد شده باشد. امروزه سمعک ها به گونه ای ساخته می شوند که تا حدی به رفع مشگل وز وز گوش نیز کمک کنند.

انتخاب رکستون، انتخابی هوشمندانه

انتخاب انواع سمعک رکستون انتخابی هوشمندانه برای استفاده از سمعک هایی هوشمند است که می تواند کیفیت را به بسیاری از جنبه های زندگی هدیه کند. قابلیت اتصال سمعک های جدید به صورت بی سیم به انواع دستگاه های پخش کننده ی صدا به ویژه تلفن همراه یکی از مهمترین ویژگی های ارائه شده است.

ضمن اینکه نرم افزار آنالیز صدای تعبیه شده درون سمعک ها می تواند صدا های اصلی را تشخیص داده و به وضوح در گوش پخش کند در حالی که صدا های نیز زمینه در محیط های شلوغ را ساکت کند.

منبع: انواع سمعک رکستون چیست ؟